tjenixen !!

Hemmadag idag efter helgens bravader.
Fred jobb till 1330 sen iväg till värnamo o sussie me family Mysigt och go mat som alltid det blev en tidig kväll dock jag somnade när jag nattande max hehe int lätt o hålla sig vaken inte:))
Lörd bjöd på svamplockning och 5 liter fick vi ihop skoj och det blev kanongoda kantarellmackor på kvällen SLURP

Lörd kväll smet jag iväg med Mams, moster o kusin Anton på bio Harry potter och den var bra!!
Tyvärr hamnade korta jag bakom en 2 meters man som fan inte kunde sitta still utan 2 h svaj på huvudet, blev nästan sjösjuk på köpet huga:
Idag har jag städat och tvättat massor välbehövligt
Tyvärr så e barnen inte på bästa sidan idag så mycket tjafs har det blivit men nu e det äntligen lungt en stund !!
Jag och Max spelar spel och nu vill han börja om med det så vi höööres:))

Kommentarer
Postat av: Sussie

He he.... Jätte kul att ni var hos oss.
Jag vill med se nya Harry Potter ju..
Vår tur att komma till er innan ni flyttar...ok!
Puss på Er

2007-09-03 @ 06:48:31
URL: http://SuEllen.blogg.se
Postat av: Camilla

Synd att vi inte hann ses, men vi lär snart ses i massor...ha ha ha...
ps. du har blivit utmanad hemma hos mig!
:-)

2007-09-03 @ 20:22:40
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Lotta

Det blev en snabbrunda upp denna ggn men snart e vi ju på plats på riktigt:)) och jag bjuder gärna över på java när som :)

2007-09-04 @ 09:07:28
URL: http://kelo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0