tjabbadabba!!

Godmorgon på er alla :)))
Njuter av lediga dagar och såsar mest runt i tillvaron .
Igår var jag på föreläsning via jobb superintressant snubbe som gav tonvis med inspiration om livet smått o stort.
Kvällen blev tidig efter fika besök hos mams.
Idag bär det av med hela familjen till familia och shoppping Kent är i skriande behov av kläder så idag så får jag tvinga honom o shoppa haha Max får göra ett besök på deras lekland det gillar han skarp, stackarn e ju oxå ledig från dagis och håller på o förgås av rastlöshet han har ju ingen o leka med här hemma Längtar återigen till Värnamo där det dräller av ungar han kan haka på hehe.
I efm e det dax för mig att få massage "längtar". och efter det blir det ytterligare shopping då med mams på väla ska köpa vinteroverall till Meia och tja kanske blir det något mer oxå man vet aldrig;)
Nä nu vill maxeboy spela på datorn så jag får avlägsan mig +o göra nån nytta innan vi far iväg
Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0