Mörbultad!!

Hujeda mig vilken natt, Är rätt trött om man säger så .....
Meia den lilla tjejen är sjuk tempade 39.5 igårkväll  och natten har talat sitt tydliga språk stackarn har vaknat massor av gånger och gnällt och varit ledsen ,jag har sprungit fram o tebaxs för o trösta o sitta hos henne o bumpat rumpa. Mannen ifråga sover som en gris och har med nöd o näppe reagerat (vad e det för gen de har som gör att de sover som grisar oavsett vad som händer runt omkring??)
Till på köpet har Den andra lilla mannen i familjen lekt klistra sig på Mamma i sängen och frikostigt delat med sig av sparkar och slag och lite haranger av snack emellanåt.. Min stackars rygg e inte glad idag ajaj funderar allvarligt på att emigrera några h idag någon som kan låna ut en säng och garantera barnfritt???
Idag e det tänkt att vi ska röja och dona inför besiktningen i morgon är inte sugen alls!!
Annars så börjar vi så smått fundera på att börja packa (läs jag) det e liksom inget litet hus som ska packas ihop!!
Vi får se om jag inte ska försöka börja lite smått iallafall Kent muttrar om att jag inte får packa i köket hehe han minns förra flytten där vi till slut hade typ 1 kastrull o några tallrikar kvar:) jaja sån e jag gillar o  vara före hehe.
Det e ju faktisk bara 2månader kvar nu!
Nä gott folk ska fortsätta njuta av att hela familjen sover och huset e knäpptyst älskar tysta morgnar:))
ta hand omer
Kramar



Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, nej, stackars lilla gumman!
(å Meia med såklart)
*fniss*

2007-09-11 @ 19:55:31
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0