eftermiddagens bravader!!

Alltså måste bara få skriva av mig lite om mina underbara älskade GALNA ungar!!
Sedan de kom hem har de slagit alla rekord i vildhet!!
Max har bajsat på våran matta hällt en hel shampooflaska i badet och kivar med sin syster Jisses
Meia har rivit sönder 1 meter tapet i köket plockat bort 2 lister hällt flingor över sig bitit Max minst 5 ggr tagit bort 2 lister klättrat upp på borden dragit bort 1 kabellist  lärt sig o flytta på våran tvbänk,dragit ner alla kuddar från soffan och röjt järnet allt detta har skett inom loppet av tada 3 h.Alltså någon som vill låna dem en helg????
Dagen är ju inte slut än och jag bara undrar vad som ska hända härnäst!!
Kan ju bara säga att jag räknar minuterna tills jag ska iväg på 1½h massage ikväll har väl aldrig varit så välförtjänt som nu hehe
nä återgår till att försöka rädda lite av vårat hus och våra möbler
kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

HA HA HA, kan inte sluta garva!
Ibland är de det käraste man har och ibland undrar man om någon vill köpa dem....billigt!
kramiz

2007-09-25 @ 22:04:17
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0