Aloha!!

Har ägnat  de senaste dagarna  åt shopping och att vila vila vila i massor sträckläst böcker och bara latat mig sååå gött!!
Barnen har varit på dagis och jag hemma och hämtat igen mig i massor är verkligen inte bortskämd med det
saker jag köpte var bla

image63
och...
image64
från ikea såklar
Blev några blockljus oxå man får ladda upp inför hösten:))
Köpte även en massa växter som tål att glömmas bort för här dör alla blommor som måste vattnas oftare än var 3 v hehe så några porslinsblommor o andra fina växter blev det.
dagen idag blir städa och gå på kalas ikväll hos brorsans pojk marcus som fyller hela 17 år jisses
Det enda trista e att man inte kan klona sig för vi missar kräftskivan i värnamo snyft hade varit sketaskoj ju men tur e det kommer fler tillfälle! snart ställer vi till med fest själva oxå efter de närmaste veckornas fulla schema..inbjudningar kommer:))
Nä nu får jag väl börja skyffla här hemma så att åtminstonde golvet syns hehe
goa kramar på er allas och njut av en skön Lördag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0