vabbar idag..

jahopp då var det dax igen Maxeboy denna gång inte kul när man får ringa jobbet en 30 min innan man ska börja och meddela att man inte kommer iha .Max själv är egentligen pigg men inte ok i sin mage har lovat honom en heldag med bus o lek osv .
Annars så börjar det verkligen närma sig flytt nu och jisses vad göttt det ska bli o få komma på plats och få börja pyssla o dona med inredning m.m. Vill så gärna shoppa både det ena o andra men Kent muttrar bara om att det blir en massa extra o flytta, ghaaa vill ju vill ju vill ju.....nåja får väl hålla mig 3 v till sen så jäklar :)))))

nä Maxeboy står här o hoppar bredvid så jag får ägna mig  åt min underbara grabb:))
See ya

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, nu är det snart dax....
see ya soon...
kramiz

2007-10-16 @ 08:12:55
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0