swisch !!!

Så var helgen förbi.... innehållet har varit massor av jobb för min del medans Kent har underhållt barnen ...
är ruggigt trött idag och snosade om klockan vilket jag nästan aldrig gör,men idag går jag av och är ledig imorgon skönt!! Men det är klart då jobbar Kent hm... Vi brukar skoja lite om det här hemma eftersom våra sheman för det mesta går om varandras så nu har vi sagt att vi ses på lörd :)) Ska bli väldans skönt att Vi får andra arbetstider efter flytten!!
Annars så har vi snart städat färdigt uterummet och putsat de fönster som vi ska göra lämnar ju bort den mesta städningen till firma så nu är vi snart klara med vårt och efter våran fest så packas resterande ner och den 10 går flyttlasset till Värnamo :)) går så jäkla fort nu som tur är . NUhelgen går färden upp till Värnamo för party party ska bli jätteskoj !!
nä nu närmar det sig och jag ska dra i min det sista javat sätta mig i bilen för o jobba
vi höres....

Kommentarer
Postat av: Camilla

det närmar sig...det närmar sig...det närmar sig...
det närmar sig...det närmar sig...det närmar sig...
det närmar sig...det närmar sig...det närmar sig...
det närmar sig...det närmar sig...det närmar sig...
det närmar sig...det närmar sig...det närmar sig...
det närmar sig...det närmar sig...det närmar sig...
både till partaj å flytt....kramiz

2007-10-23 @ 10:32:33
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0