Lista...

Snodd lista från Camilla...

Winnerbäck eller Lundell?
Vad vilka ????

Minimorötter eller pommes frítes?
hm svårt val not!! pommes frites såklart!!

Big Brother eller sportnytt?
Inget av det

Rosévin eller vitt vin?
Vitt vitt vitt!!

Hög midja eller drop waist?
hög

Tunika eller fodral?
Tunika

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag tar gärna bilden

Hav eller sjö?
Havet självklart !!

Höst eller vår?
Våren helt klart finns det något härligare:))

Jul eller påsk?
Julen

Lägenhet eller hus?
Tja huset e ju sålt och radhus köpt så vi får väl se såsmåningom vad som är bäst:)

Guld eller silver?
Guld tror jag....

Hund eller katt?
Hund helt klar (min stora sorg i livet att jag inte kan ha hund snyft)

Rosa eller Lila?
Rosa

VH1 eller MTV?
Vad har jag nu missat ? vh1 vad är det???

Christina Aguilera eller Britney Spears?
Vill inte ens svara

Tv eller dator?
Kan inte leva utan datorn .

Svart eller vit?
vit

Vanilj eller choklad?
choklad

Ring eller halsband?
Halsband

Stjärnor eller månen?
stjärnor

Blåa ögon eller bruna ögon?
blåa

Harry Potter eller Lord of the Rings?
lord of the rings tveklöst!!

Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt

Neon eller gråskala?
gråskala

Bowling eller kubb?
svårt bägge skoj men kubb för det påminner om sommar;)

Basket eller fotboll?
fotboll

Nördbrillor eller solbrillor?
solbrillor

Paris eller Nicole?
whatever....

Riktig gran eller plastgran?
Egentligen riktig gran men med meia i huset så helt klart pastgran haha
(minns förra julen dågranen varade i 2 h )

Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Dricker sällan mjölk men blåtill kaffet.

Höger- eller vänsterhänt?
vänsterhänt

Sol eller snö?
SOOOOL

Bikini eller baddräkt?
Badräkt

Sommar eller vinter?
sommar

Choklad eller chips?
Choklad utan tvekan...

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

rolig lista
Hoppas du fàr en bra dag =)

2007-10-23 @ 11:09:40
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll
Postat av: Camilla

ha ha, jag älskar dessa meningslösa listor....
ses snart, fasiken vad det ska bli skojsigt på lördag!
kramiz

2007-10-25 @ 12:44:47
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0