i skrivande stund..

Just nu i denna stund är Kent på sin andra intervju på samma jobb han sökte förra veckan igen spännande och hoppas hoppas det går bra för honom nu.... man vet ju liksom aldrig hu.
Annars så har Meia piggnat på sig och är tebax i sin vanliga form härligt och skönt för henne att kunna busa loss igen !! Max feber försvann lika fort som den kom så han e oxå i pigg busig form igen så skönt och nu är här liv i luckan i vårat hus igen haha.
Själv håller jag mest på och pysslar och packar lite grann och idag har jag pratat med nya dagiset så det skulle nog ordna sig med platser nu i november peppar peppar....
Saker börjar så smått falla på plats och flytten närmar sig med stormsteg , verkligheten kryper närmare ska bli så skönt att komma på plats om än lite vemodigt att lämna det gamla bakom sig:)
Sade upp mig igår så snart e man oficiellt arbetslös hehe men detär inget jag oroar mig för känns mest skön om än lite konstigt det var länge sen man kunde säga att man ej har jobb ..
Nä får väl återgå till att pyssla och ordna innan barnen ska hämtas på dagis.
Kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0