jahopp

Godmornings till er allesammans:))
Lörd idag och än så länge ligger den tom och blank. Max första kommentar LÖRDAG jag som vill till dagis buhähähä.. hehe ska man tolka det som att han trivs ?? Skönt att han känner så redan.
Jag är dock fortfarande upprörd Vafan hände hur kunde Daniel åka ut igår VA VA VA! Visserligen tyckte jag Marie var bäst igår men ändå får nog bojkotta idol hmpfh.
Annars så börjar vi så smått bli färdiga här hemma Kent skruvade ihop vår säng igår så nu börjar ovanvåningen se ut som ett hem det med hehe (fast det är klart det är väldigt stökigt fortfarande hehe)
Kent mumlade något om Mio igår och tja man är ju inte sen att hänga på hehe så det blir nog en runda dit sen Får nog ta och väcka Kent nu när jag tänker på det ... för Mio kan ju bli ganska kul ;) återkommer om det blev något inköp kram på er och njut av vad som ser ut o bli en fin Lörd:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0