Fredag:))

Godmornings på er alla här är man uppe med tuppen. max håller på att sluta med blöja på natten han är verkligen jätteduktig:) mitt problem är bara att han vaknar typ 04.30 och är supernödig hehe och har jag väl vaknat är det lögn o somna om .Har ju rätt mycket som snurrar i huvudet.
Jahopp sista dagen boendes i Vallåkra och det känns gött samtidigt vemodigt...
Igår var det sista dagisdagen för Barnen (max i Onsd pga febern )och lite vemodigt är det ju .
Max och Wille fick iallafall lekt en stund igår efm och får se om de hinner träffas en stund idag med:)
Annars så blir det till att fixa lite smått här idag och ikväll blir det till att fylla upp lastbilen till max för tidigt imorgonbitti går flyttlasset phu kommer att bli en rackarns tuff helg men som tur är har vi många goa vänner som hjälper oss ni är guld värda!!!
Nu kommer det säkert dröja någon dag innan vi får igång internet och har tid att rapportera hur allt har gått men ett som är säkert är......Ill be back!!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Lycka till idag med det sista!
Kommer gå som smäck!

Kram

2007-11-09 @ 08:36:24
URL: http://SuEllen.blogg.se
Postat av: Camilla

Inte imorgon, ikväll!!!!
Ses om ett tag....kramiz.
ps. du har blivit utmanad hemma hos mig, men eftersom jag vet att ni är mitt uppe i fltten så får du ett par dagars respit!!!ds.
kramiz

2007-11-09 @ 21:00:24
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0