Äntligen fredag!!

Så nu känns det i kroppen att det är fredag här städas pysslas och donas för o kunna ha en go lugn helg :))
Denna helgen nåja fred o lörd iallafall ska vi bara vara hemma och skrota pyssla och få iordning i vårt fina radhus..
Kent slutar redan 13 idag så när han kommer hem blir det lite matshopping och sedan ska jag ta ett låååååångt bad  och på med mysiskläder o bara vara jahoo.
Har idag slängt iväg mina första ansökningar på jobb så håll nu tummarna för mig att någon nappar hehe har insett ganska snabbt att jag inte gillar o va hemma o dra utan vill komma igång o jobba och träffa folk .
På Sönd blir det nog så att Kent måste åka ner och fixa det sista i huset och hämta vårat akvarie sen så ska det väl banne mig vara klart hoppas jag !
Nä har träff med snabeldraken och moppen så jag lommar väl iväg.........

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en himla go helg!
kramiz

2007-11-23 @ 18:07:45
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0