Ikea idag

Hej precis hemkommen från ikea och ekeby möbelaffär, fasen vad skoj det är o gå och kika på inredning o möbler hehe. Det som inhandlades var köksluckorna och diskbänken så nu e det nästa projekt att färdigställa här.
Kent stannade hemma idag och när vi kom hem så hade han slipat färdigt i stort sett hela trappen :)))))) yes äntligen så i kväll lutar det åt att måla den så e den oxå klar, så jäkla skönt för den har varit uberjävlig att fixa fin.
jag får ju inte förglömma det blev 4 kanonfina kuddar till våran säng oxå passar perfekt till den får minsann ta lite kort och lägga in här sen så får ni bedömma hehe.
Det enda solket i bägaren just nu e att jag börjar jobba på månd :((((( vill verkligen inte men men det dröjer ju inte allförlänge innan jag kan säga upp mej hehe ska erkännas att det ska bli riktigt gött o få göra det.
Sen så har jag kollat skolor uppe i småland och det finns ju finfina utblidningar där så har jag tur så kommer jag in på det jag vill. Har bestämt mig för att byta inriktining helt och hållet inget mer vårdarbete för mig utan jag skolar om mig
det tror jag blir kanon.
Nä nu ska jag städa lite och busa lite med maxeboy
ha det götte

Kommentarer
Postat av: Camilla

wow, blev lite snopen när jag loggade in....så här har det ju inte sett ut innan...ha ha...
kramiz

2007-07-22 @ 09:25:10
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Lotta

He He måste ju försöka lära mig ju!
Det var jättetrevligt att träffas häromdagen och snart blir det mer får vi hoppas:))

2007-07-22 @ 09:45:49
URL: http://kelo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0