Godmorgon!

Här sitter man nu tidiga morgon och endast Meia och jag e vakna .Jag gillar den stunden på morgonen när man kan sitta lugnt o dricka sitt kaffe och surfa lite.
Igår var en riktigt härlig dag äntligen fick man ju fint väder och vi var ute en hel del och njöt!!
En tur till Råå hamn för en glass (jaja inom points ramen )hanns med och där e så mysigt.
Vi hann med massor med grejor till huset och fixade fint i trägården så snart ser den riktigt anständig ut hehe,
Vi har en lista på grejor som ska fixat innan försäljning och den har nu krymt massor så skönt ,vi rinde även en mäklare igår som ska ringa oss idag för värderingstid så nu e det verkligen spännande .
Idag blir det en tur till biltema och inköp av gasolbrännare så vi kan bränna bort resten av vårt ogräs och så nya vindrutetorkare till bilen inte en dag försent!!! Annars får vi se solen verkar inte lika villig idag så vi får se vad vi hittar på .
See ya

Kommentarer
Postat av: Sussie

Godmorgon på Er med.
Idag är det spännande även för oss. Besiktning på huset kl ett o jag har fjärilar i magen.
Jag tror inte det är nåt fel på huset men är änfå lite pirrig... Önska oss lycka till.
Puss

2007-07-17 @ 10:25:40
URL: http://SuEllen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0