hajsan

Nu var det ett tag sen och det beror helt enkelt på att vi har haft fullt upp!!
Jag har jobbat och Kent har fixat och fejat inför fotograferingen på huset.
Nu äntligen får vi ett litet andrum för idag e korten tagna och förhoppningen e att det kommer ut på hemnet på fred o Sönd e det i tidningen sen dröjar det ca 1 v ,10 dagar tills visningen är och vi kommer ha fullt upp igen haha med allt som ska slängas röjas och ställas iordning
men nä i kväll blir der paus och soffläge för hela slanten när Kent kommer hem från jobbet
ska bli såå skönt!!!!
Annars i livet så e det snart dax för inskolning för lillan på dagis hon börjar bli så stor snyft,jaja tror att hon kommer att stormtrivas den lilla då hon e en riktig sällskapsfis älskar o ha barn omkring sig o få röja loss hehe.
Max började i går och det e en riktig hit tycker han...
idag har vi haft besök en stund av Janet och Arvid och han o meia har busat runt här hemma stora tårar när han åkte
liltjeja då.
sen måste jag säga att faan vad jag längar efter flytten nu då, ska bli så kul o få komma till värnamo och alla goa människor där:)) och så skogen och sjön som framförallt Kent men även jag ser fram emot:))
nä har fått in ett helt arsenal avv ungar här så jag får se till så de sköter sig !!
Höres och kram!!



Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej o hå!
Kul att fotningen gick bra. Ska bli spännande att se på hemnet!
Vi längtar vi med tills Ni kommer..Ska bli såååå skoj.
Vi hörs snart
Puss o Kram

2007-08-08 @ 15:41:57
URL: http://SuEllen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0