godmorgon!

Hej o hopp här kommer en rapport från det lindbergska hemmet!!
Jag jobbar massor och Kent jobbar på i hemmet hehe vi har onyo eld i baken då mäklaren ringde igår och vill lägga en första visning redan på TORSDAG aaaaaaargh. Så det vi skulle ha hunnit på 14 dagar får vi nu klämma in på 5 dagar,,,,
Tydligen e det redan flera som ringt på¨huset och är intresserade o då har huset inte kommit ut på hemnet än
jisses,spännande det här!!! det ska tydligen försöka läggas ut nu i helgen men än så är det inte där jobbigt o vänta e det.
Igår hade vi jättetrevligt besök av Håkan Monika och Vincent.. en riktigt trevlig kväll hade vi ,de är dock ledsna på oss som ska flytta iväg men som vi sa vi kommer att träffas ändå ju!!:)
Idag så blir det pyssel i hemmet en handels runda sen bär det iväg o jobba för mig 1330-2100 fan vad det suger!!!
men nu e det sista tunga helgen för mig för efter inskolningen av Meia så går jag ner till 75% ska bli så skönt!!!
Ha en trevlig helg på er alla så hörs vi Kramisar

Kommentarer
Postat av: Sussie

Åhh...spännande, spännande!
Jag kollar hela tiden på hemnet. Vill se juuu!
Lycka till
Puss o kram

2007-08-11 @ 09:02:43
URL: http://SuEllen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0